lørdag 6. februar 2010

Barnekort 4-Utfording Kreativ hobby


Fotballkort: det går ikke så mye guttekort her, men jeg synes denne fotballgutten fra Papilio er så søt. Gratulererstempel og runt stempel er fra Kreativ hobby. Utgangspunktet for fargene ble båndet med fotballer på. Har brukt et ark med fotballmønster på. Seierspallen er skåret ut i hvit bazzill og tallene er trykket ut med Quickutz. Fotballen nederst ved pallen er stemplet rett på mønsterarket. Ellers har jeg brukt mesh og brads. Gutten er stemplet på aquarellpapir og malt med aquarellfager.

1 kommentar:

Randi sa...

Hei. Satt å søkte på nett etter fotballgutt-stempler og så dukka dette opp. Så utrolig fint kort og akkurat et sånn stempel jeg kunne tenkt meg.
Skal lage invitasjnskort til 5-åringens bursdag. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?itti

Ellers mye fint på bloggen din også. Tittir innom igjen snart:o)

Ha en dag!

Randi