søndag 14. februar 2010

Utfordring 2- bakgrunner


Bakgrunnen ppå dette kortet er laget av avispapir. Da jeg gikk på lærerskolen hadde jeg papir som fordypning 2.året. Jeg hadde fire " grunnmasser" av diverse papirtyper og tilsatte "alt mellom himmel og jord". Bakgrunnen på kortet er bare vanlig avispapir som er revet opp og lagt i vann, mikset til en tykk grøt og igjen laget et ark. Det er 13! år siden jeg laget arket og jammen kom det ikke til nytte en dag:) Kua på kortet er klippet ut fra et vanlig postkort, den har fått ei rose i munnen også. Ellers er det brukt et bånd og noen brads. Tekststempel fra Kreativ hobby.

4 kommentarer:

Carina sa...

Så flotte kort du har laget, og med så stilige bakgrunner :) Gøy å kunne bruke noe som har kigget ei stund. Likte også veldig godt det grønne kortet nedenfor. Lekker bakgrunn og tøft med bilde av tulipanen som motiv!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

Klem Carina

Anonym sa...

Veldig fine kort og flott bakgrunn på utfordringskortet!
-Har lagt meg som følger av bloggen din, du har mye fint her inne:) Lykke til:)
Klem T

Kristina sa...

Artig kort Merete! Kjempe morsomt å se noe nytt ;-) Detta kan du jente. Klem

Therese sa...

Herlig kort! Og så moro at du har brukt arket etter 13 år - det er det jeg sier, kast aldri ett ark! :o)