søndag 17. januar 2010

Vinterutfordring på Kreativ Hobby


Dette kortet er laget til Kreativ hobby sin vinterutfordring. Tre-stempelet er fra http://www.kreativhobby.no/ , Det er stemplet rett på bakgrunnsarket som også er fra K&H sin design. De andre figurene, gjerdet og jenta på ski, er fargelagt med distress ink og aquarellmaling. Rundt kanten på kortet har jeg brukt "snow writer". Til slutt har jeg "glitret" litt.... På treet har jeg lagt på litt hvit stickles for å få inntrykk av is. På snøen har jeg brukt lys blå stickles og snøkrystallen og kanten rund har fått litt sølv på seg:)

5 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig kort! Nå fikk jeg lyst til å gå ut på skitur :-)
Ikke helt skiføre her, men det så ordentlig koselig ut!

Anne Bente sa...

Så flott kort du har laget. Du er trukket ut som ukens vinner, og vi gjør derfor klar en gevinst til deg. Du kan hente den neste gang du er innom :-)

Guro sa...

Gratulerer så masse, det var gøy!!!
Kos deg videre med kortlaging :-)
Klem

Bococco sa...

Noe så søtt! Den var fortjent! :)
Gratulerer! :)

Nine sa...

Hei
Gratulerer - flott kort du har laget, både med farger, stempler og glitter. Gir kald vinterstemning og lyst til å kjenne det biter i kinnene!